Penny vs Nickel Board: 2021 recenze, tipy a videa

i když se zaměřujeme hlavně na Longboardy, oceňujeme také všechny typy bruslení. Jedním z typů bruslení, které nás baví, je jízda na Penny nebo niklových deskách. Penny a niklové desky jsou z nějakého důvodu docela polarizující a mohou být v bruslařské komunitě velmi rozporuplné.

náhodou si je užíváme za to, co jsou, zábavná a levná alternativa k obvyklým deskám. Pojďme se hluboce ponořit a dozvědět se více o těchto deskách a kde získat dobrou Penny desku nebo niklovou desku.

penny vs niklu desky

Co je Penny Board?

Co je Penny board a co je pro vás dobré, můžete se zeptat? Penny desky jsou kratší skateboardy s palubami z plastu. Co je v pohodě o Penny a niklu desky je, že mají v pohodě, retro vzhled k nim, protože se podobají původní skateboardy zpět v den. Díky jednoduchosti a levnějším materiálům je lze zakoupit za mnohem levnější ceny než standardní kompletní nastavení desky.

paluba je vyrobena výhradně z plastu, který poskytuje překvapivou robustnost a flexibilitu. Normálně plast by mohl být docela kluzký povrch pro vaše nohy, nicméně tyto paluby jsou zakončena s „waffle top“ texturu, která poskytuje slušné tření pro vaše nohy. Plast je dodáván v široké škále barev, protože je to jen barvený plast. Jak dlouho je Penny board? Penny délka deska je obvykle 22″, zatímco délka nikl deska je 27″. Existují Penny Longboardy, které jsou ještě delší, ale nebudeme se zaměřovat na ty v tomto článku.

vozíky jsou vyrobeny z litého hliníku. Můžete nastavit kingpin matici změnit svou jízdu.

kola jsou vyrobena z polyuretanu a mají plastová jádra. Průměr kola je 59 mm (nebo 2,32″) pro Penny i nikl. Penny longboard má větší kola. Hodnocení durometer je 83A pro oba styly, což je ideální pro plavbu, hlavní styl jízdy pro tyto desky. Penny board pouzdra přijít docela standardní, ale může být vždy změněn ven. Penny Australia prodává samostatná pouzdra ve dvou velikostech, 78a a 83a. Díky šíři kol Penny jsou vhodné pro bruslení na mírně drsnějších površích i hladkých površích.

penny board a niklu deska délka

menu

Jsou Penny Boards Dobré pro Začátečníky?

Penny desky nejsou ideální pro začátečníky, ale mají tendenci být velmi populární u začátečníků kvůli levné cenovce. Pokud někdo hledá koupit svůj první skateboard on-line mohou dostat nadšeni na sub $ 50 cenovka na Penny knock off. Na tom není nic špatného, ale je třeba říci, že Penny desky může být složitější jezdit než plné velikosti skateboardu nebo longboard.

odvolání s Penny je kompaktní rozměry a muší design, je to jediný skateboardu, který se vejde do standardní batoh, který je těžké pro ostatní desky konkurovat z hlediska přenositelnosti. Pokud právě začínáte a můžete si to dovolit, navrhujeme lepší skateboard normální velikosti. Pro šťastné médium, dát nikl výstřel. Niklová deska bude o 5 palců delší a trochu širší než Penny, což usnadňuje vyvážení a manévrování. Řekli bychom, že niklový styl je lepší Penny deska pro začátečníky.

zpět na menu

co je niklová deska?

niklová deska tradičně označuje větší desku ve stylu Penny, která je o 5″ delší a snadněji se jezdí kvůli zvýšené ploše paluby. Niklové desky jsou stále vyrobeny z plastu, a jsou lehké a levné, ale může stát $20-$30 více než penny desky.

zpět do menu

Penny vs niklové desky

Penny desky nebo niklové desky, to je otázka. Níže je užitečné výhody seznam pro oba styly, aby vám pomohou vybrat, který je nejlepší pro vás:

Penny Board Výhody:

• Nejlevnější
  • Malé & se vejde do většiny batohů

Nikl Deska Výhody:

• Snadnější ovládání
  • stabilní
  • Lepší pro větší jezdce a/nebo větší nohy jezdce

Nevýhody Penny & Nikl desky:

• Opravdu jen dobré pro cestovní a nic moc jiného
  • Jakmile vafle top grip nosí dolů, je to docela k ničemu

zpět do menu

Nejlepší Penny Boards & Značky: Naše Top 3

Původní Penny Značka

Když přijde na nejlepší Penny board značky nebo nejlepší Niklu deska značky, první a nejviditelnější je originální Penny značka z Austrálie. V průběhu let byl styl duplikován spoustou dalších značek za mnohem levnější. Stejně jako značka Kleenex se stala synonymem pro všechny tkáně, „Penny“ je název pro všechny krátké, plastové, vaflové skateboardy.

původní značka Penny z Austrálie je nejlepší Penny board, ale budete platit za to, protože jejich ceny jsou 2-4x více než off-brand desky.

Penny 22″ Cruiser Skateboard

Zkontrolujte, zda Cena,

poslední Penny Cruiser je vždy hit. Originál je nejlepší a lidé v Penny Australia se stále zlepšují ve svém mistrovském díle. Kvalita je bezkonkurenční, ale budete platit za to. Pokud víte, že se vám líbí Pennys a jste připraveni utratit nějaké peníze, jděte s nejnovějším originálním křižníkem. Tento křižník přichází v různých barvách a provedeních aktualizovaných každý rok.

Penny board také spolupracuje s několika známými značkami, aby vytvořil co-značkové návrhy balíčků. Některé z těchto známých značek patří Star Wars, Simpsonovi, a Tony Hawk. Tyhle zábavné spolupráce s knock-offy nenajdete.

#2 Playshion

dobré Penny desky nemusí být nutně vyrobeny společností Penny Australia. Ve skutečnosti, můžete získat docela slušné knock-off na Amazonu nebo jiných stránkách on-line. Nejsme si jisti, co toto jméno znamená nebo odkud vůbec pocházejí. Ale dělají velké množství dlouhých desek, a Penny desky.

Playshion Kompletní 22 Palcový Mini Cruiser

Zkontrolujte, zda Cena,

Jako originální Penny, Playshion Mini Cruiser je dodáván v široké škále barevných možností, ale za poloviční cenu jako Penny značky. Pro všechny“ knock-off “ Penny desky tam, Playshion je jedním z nejvíce dobře recenzovaných desek dostupných online.

Pokud jste nebyli již prodává na Playshion kvůli ceně a hodnocení, je také přichází s některé Penny board příslušenství: zdarma samolepky a skate tool!

#3 RIMABLE

V neposlední řadě jsme vybrali RIMABLE jako třetí nejlepší značku Penny board. RIMABLE dělá skateboardy, skútry, a jeden z našich oblíbených Penny desek samozřejmě!

RIMABLE Kompletní 22 Palcový

Zkontrolujte, zda Cena,

RIMABLE je obrovský hit v Penny board značky světa a pro dobrý důvod. Více než 880 kupujících hodnotilo RIMABLE 4.3 / 5. Je tu spousta tvrdých kritiků, pokud jde o rozpočet skateboardy, takže je to docela povzbudivé, zejména vzhledem k nízké ceně.

existuje pouze jeden originál, ale existují desítky značek Penny board na prodej online, je to jen otázka toho, co jste ochotni zaplatit. Originál vás bude stát mnohem víc a off-značky jsou mnohem dostupnější.

zpět do menu

Tipy pro začátečníky pro jízdu na Penny desce

Penny desky jsou oblíbené u začínajících jezdců kvůli cenové dostupnosti a přenositelnosti. Pokud jde o jízdu na jednom, stejné obecné tipy platí pro to, jak jezdit na longboardu nebo skateboardu, musíte být trochu opatrnější, zejména pokud jste větší, protože mohou být trochu složité vyvážit. Základy pro jízdu na Penny nebo Nikl deska je v podstatě stejné jako jezdit na pravidelné rady, ale pořád jsme chtěli poskytnout přehled o tom, jak jezdit na Penny nebo Nikl rady níže:

• Vědět, kterou nohou jste nejpohodlnější s tím, že v přední části.
    • předstírejte, že běžíte, a pak se postavte. Bez ohledu na nohu, kterou přirozeně položíte dopředu, je stejná, která by měla být vpředu na vaší Penny desce.
  • při tlačení použijte pohyb chůze, obě nohy směřují dopředu, když tlačíte jednou nohou.
    • Až budete hotovi, posuňte nohy mírně tak, aby obě směřovaly stejným směrem jako při plavbě.
  • Chcete-li se otočit, stačí se opřít o paty nebo prsty podle toho, kterou stranu chcete zapnout. Můžete také použít kick-turn otočit rychleji, to se provádí tím, že váhu na zadní straně a umožňuje přední zvednout ze země, takže můžete houpat desku trochu otočit.
  • zastavení lze provést buď zvednutím přední nohy a tažením ocasu, dokud nedosáhnete zastávky, nebo nožní brzdou. Přestávka nohou je podobná tlaku, ale když položíte nohu dolů, pokusíte se zpomalit hybnost, dokud nebudete moci vystoupit z hrací plochy.

držte se na konci níže uvedeného videa, abyste také viděli nějaké triky Penny board.

zpět do menu

jsou Penny desky dobré pro děti?

penny board pro děti

Ano! Penny desky jsou skvělý a levný způsob, jak zjistit, zda dítě bude mít bruslení. Ujistěte se, že dítě má na sobě správné bezpečnostní vybavení, zejména přilbu a chrániče loktů a kolen. Děti mají také výhodu na Penny desce kvůli jejich malé velikosti. Někteří by jim mohli říkat dětské desky! Každý rodič by mohl souhlasit s tím, že utratit jen 30 dolarů za sport nebo aktivitu, aby zjistil, zda se mu to líbí, je hodně. Pokud se vaše dítě ptá na skutečný longboard, pokryli jsme naše 5 oblíbené a některé další užitečné bezpečnostní informace v našem článku o nejlepších longboardech pro děti-podívejte se na to!

zpět na menu

závěr: proč Penny Boards dostávají tak špatný Rap?

není žádným tajemstvím, že mnoho lidí v longboard a skateboard komunity dívat se dolů na Penny a niklu desek. Pravdou je, že musíte ustoupit a vidět je za to, čím skutečně jsou: zábavný a levný alternativní způsob, jak si užívat svého oblíbeného koníčka. Na jejich vlastní, oni by mohli být divný úvod do bruslení pro začátečníky, ale pokud chcete jen něco levné, lehké a přenosné, proč ne jít s Penny?

Pokud se podíváte dost tvrdě, uvidíte, že skuteční bruslaři souhlasí s tím, že Penny desky mají své místo v komunitě. Existují dokonce i online komunity Penny board z hrdých Penny jezdců, jako jsou ti v tomto subredditu. Penny desky vypadají skvěle a jsou zábavné na plavbu. Myslíme si, že by měly být vždy kompliment k vaší stávající kolekci desek, protože tam jsou mnohem lepší desky. Pokud jste připraveni na zábavnou novou změnu tempa, pořiďte si Penny nebo niklovou desku!