talsmand-anmeldelse Avis

SEATTLE – om morgenen af Mariners’ 82.kamp i sæsonen, sidder ved den matematiske halvvejs punkt i 162-spil maraton, Mariners formand og administrerende partner John Stanton sad i suite tilhører team Præsident og CEO Kevin Mather, læse dagens in-house spil noter og omfattende mindre-liga rapport. Han havde allerede gennemgået en morgen e-mail med links til dækning af holdet.

vinder eller taber, rejser eller på T-Mobile Park, Dette er en del af hans daglige rutine. En en-til-en samtale med Seattle Times om tilstanden i 2019-sæsonen afbrød denne rutine. Selvom Stanton ikke er så tilbageholdende med medierne som den tidligere holdformand Lincoln, vælger han omhyggeligt sin tilgængelighed og foretrækker, at dækningen handler om organisationen og ikke om sig selv.

om et par timer ville han gå ned til sine normale pladser i parkens første række, klar til at holde score, hvilket han gør ved hvert spil.

dette var et travlt spil at score. Bad Mariners knuste Orioles 13-3, hjulpet af en otte-run tredje inning.Seattle vandt serien med fire spil mod Baltimore og sluttede homestand med syv spil, hvor det stod over for to hold, der havde dårligere sæsoner, med en 4-3 rekord.

et af disse tab var en 9-0 drubbing af Kansas City Royals, der tog to af tre kampe. Stanton var på MLB-ejermøderne i Ny York og sad overfor Royals ejer David Glass, mens det spil blev spillet.

“det dræbte mig,” sagde han. “Det var så slemt.”

der har været masser af spil, der fremkalder lignende følelser fra fans, der kender en tørke efter sæsonen – den længste i større professionelle sportsgrene – vil fortsætte i endnu en sæson og sandsynligvis mere.

efter 82 spil havde Mariners en rekord på 35-47. En strålende 13-2 start blev efterfulgt af et løb af dårlig baseball, inklusive en 7-21 Maj. Det kunne have været en af de mest underpresterende strækninger i holdets sidste 15 sæsoner.i sin tredje sæson som formand for en ejerskabsgruppe, der erstattede Nintendo of America i August 2016, godkendte Stanton general manager Jerry Dipotos “step-back” plan denne offseason. Denne strategi har ikke været ansat af franchisen i de sidste to årtier – tag ikke fejl af at miste sæsoner for genopbygningsplaner. Det er anderledes. Dette blev hyldet af en stor del af fans. Hvad angår Stanton, troede han på Dipotos vurdering, at de havde brug for at genstarte roster-og gårdsystemet for at få ægte vedvarende succes ud over et andet jokertegn.Stanton godkendte en plan, hvor Seattle afviste at underskrive Nelson, mens han handlede med Robinson Cano, Jean Segura, James og Mike for at få udsigter og fjerne oppustede kontrakter. Med en næsten helt ny liste og minimal økonomisk investering i visse aspekter af holdet – specifikt, bullpen – Søfarerne har kæmpet, som forudsagt. Deres forsvar er afgrundsdyb. Bullpen er en roterende masse af relievers erhvervet via handler, afkald krav og mindre liga signeringer med et par fremførsler-alle forsøger at bevise, at de er troværdige big-league relievers, mest med minimal succes.

” Jeg tror, vi har gjort præcis, hvad vi har sat os for at gøre,” sagde Stanton. “Jeg prøver at modstå fristelsen til at tage et øjebliksbillede af en film – selv midtpunktet i filmen. Jeg ser os som på en rejse for at have en bæredygtig, championship-kaliber hold, så snart vi kan.”

og alligevel tabene-mange af dem udblæsninger og masser af dem ikke – konkurrencedygtige-der skal genere Stanton, ikke? Mariners er blevet slået af fem kørsler eller mere 17 gange og opgivet tocifrede kørsler til en modstander 17 gange.

troede han, at de ville vinde mere?

“det er i området,” sagde han. “Jeg ville have elsket at have haft et par flere sejre. Jeg tænker på nogle få, som vi mistede.”

men han forstod, at dette var en mulighed.

” antallet af sejre hidtil i denne sæson er ikke for mig den vigtige måling af, hvordan vi gør det,” sagde han. “Det er spillernes succes. Jeg vil ikke pege på alle spillerne i de mindre ligaer. Men jeg er også begejstret for, at nogle af de fyre, vi hentede, overstiger forventningerne. Nogle klarer sig måske lidt under forventningerne, men jeg tror, vi generelt overgår forventningerne med hensyn til kvaliteten af fyre, som vi har tilføjet.”

denne samtale følte, at Stanton til tider gennemgik talepunkter, men han gik ud på anekdotiske tangenter og nævnte Dylan Moores tre-fejl-inning, og hvordan han generede sin kone med sin vrede i øjeblikket. Tabet generer ham stadig.

“det er en frustration,” sagde han. “Jeg hader at tabe. Min 23-årige, da han gik tilbage til skolen det efterår, sagde han: ‘far, du skal nyde sejren så meget som du hader tabene. Vi kan ikke få dig til at hade tabene mindre, men du er nødt til at nyde sejren så meget som muligt.’Jeg har prøvet. Det er svært at tage råd fra din 23-årige søn. Jeg har prøvet virkelig hårdt. Men vi har alle sammen brug for at nyde sejren mere. Alle de mennesker her, vi hader at tabe.”

hvordan de har mistet spil er ikke sjovt. Han nævner 9-0-tabet igen og undskylder alle fans, der brugte penge på det spil som det ene spil, de måtte se denne sæson.

” hvis de kom til det spil, blev de skuffede,” sagde han. “Og jeg er ked af, at vi ikke spillede bedre end det, den dag.”

det dårlige spil er til tider Galende. Og han er nødt til at minde sig selv om, at han godkendte de træk, der førte til det.

“Jeg sidder der med en blyant, der scorer hvert spil, og bogstavet ‘E’ frustrerer mig,” sagde han og henviste til de 83 fejl, som Mariners har begået denne sæson, let mest i MLB. “Der har været tidspunkter, hvor vi har haft en masse fejl i et spil. De frustrerer mig. Det er sandsynligvis tiderne.”

men det er ikke hans største frustration i, hvad der er den spirende fase af denne proces. Han afskyr nogle af misforståelserne om en situation, som han føler, at de har været relativt klare over, siden han implementerede den. Han har sat tro på Dipoto og hans personale til at gøre dette arbejde. Det var en beslutning, der hverken kom let eller hurtigt.”jeg har lyst til, at en del af min rolle er at sikre, at jeg holder folk fokuseret på forestillingen om, at vi har en langsigtet plan, og vi holder fokus på planen. Vi bygger vores organisation på lang sigt, ” sagde han.

” Jeg tror, at hvis der er et frustrationspunkt, tror jeg, at det er i en position, hvor nogle gange og endda lejlighedsvis nogle medlemmer af pressen, at der mangler forståelse for vores plan. Selvom jeg tror, vi har været så gennemsigtige som måske enhver organisation kan være, begyndende siden oktober sidste år. Vi talte om, hvad vores plan var, og hvad vi skulle gøre.”de store handler, beslutningen om ikke at bringe Nellie tilbage og være i en position, hvor vi får så meget som muligt. Når folk ikke får det, bliver det frustration.”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.