Top 10 beste Ukuleles voor Beginners in 2021 recensies

alleen omdat je nieuw bent in de ukulele betekent niet dat je geen instrument moet krijgen dat een prachtig geluid heeft. De beste ukuleles voor beginners zullen er geweldig uitzien en klinken. Plus, ze zullen gemakkelijk zijn om te leren en te oefenen op.

om alles te leren over onze picks voor de beste ukuleles voor beginners en ontvang een handige koopgids, Lees verder. In dit artikel beantwoorden we alle vragen die je zou kunnen hebben over ukuleles voor beginners. En, als je gewoon nieuwsgierig bent naar ukuleles in het algemeen, bekijk deze andere artikelen hier, hier, hier, en hier.

Top 10 Best Ukulele For Beginners Reviews

1 Kala Official Learn to Play Ukulele Soprano Starter Kit

Kala is een van de bekendste ukulele merken om een reden. Het bedrijf is een krachtpatser in de ukulele-Industrie en hun producten spreken voor zich. Kala is gehuisvest in Petaluma, CA, een stad ongeveer dertig mijl ten noorden van San Francisco. Dus, je weet dat wanneer u een Kala instrument te kopen, u koopt alleen de beste USA ontworpen ukuleles. Ook, wat is geweldig over Kala is dat ze altijd het updaten van hun instrumenten en het maken van een nieuwe toevoeging aan hun productlijn.

Lees verder . . .de Kala Official Learn to Play Ukulele is een van de drie modellen in de Learn to Play lijn van het merk. Alles over de leren om te spelen Ukulele Soprano Starter Kit is ontworpen voor de beginner speler. Er zijn de gratis Learn to Play apps die worden meegeleverd bij de aankoop van het instrument. Bovendien is er een snelstartboekje waarmee u op het product kunt beginnen zodra u het ontvangt. Tot slot, de kwaliteit en duurzaamheid van alle Kala ‘ s instrumenten maken het leren spelen Ukulele een perfecte keuze voor scholen en elke beginner speler.

Onze waardering: (4.7 / 5)

Pluspunten
  • van Hoge kwaliteit en duurzaam instrument.
  • een geweldig instrument voor scholen.
  • zeer betaalbaar.
  • komt in Sopraan -, concert-en tenorinstrumenten.
Cons
  • geen clip-on tuner inbegrepen.
  • Frets kunnen scherp zijn als ze te hard worden ingedrukt.

2 Kala exotisch Mahonie Concert

Kala is bekend om zijn prachtige ukuleles. Het bedrijf bestaat al een decennium en is gespecialiseerd in het maken van de hoogste kwaliteit en meest duurzame instrumenten rond. Kala is gevestigd ten noorden van San Francisco in Petaluma, CA in cow country. Maar, dat is niet gestopt met het bedrijf van het creëren van een wereldwijde aanwezigheid in de ukulele-industrie. Ze blijven bij te werken en toe te voegen aan hun productlijnen, die ervoor zorgt dat u krijgt de meest up-to-date ukulele beschikbaar.

Plus . . .

wanneer u klaar bent om te upgraden van de Learn to Play ukulele, bent u klaar voor Kala ‘ s exotische Mahonie concert ukulele. Dit is nog steeds een geweldig instrument voor beginners, maar het grotere formaat—Dit is een concert instrument—en dus bredere fret afstand vereist een meer geavanceerde speler. Er zijn zes verschillende instrumenten in deze productlijn, en ze zijn allemaal gemaakt van verschillende exotische houtsoorten. De exotische Mahonie Concert ukulele is gemaakt van mahonie is gekleurd in blauw satijn. Dus, niet alleen zal het geweldige geluid je onderscheiden van iedereen, maar de blauwe look van het instrument zal ook.

onze waardering: (4.5 / 5)

Pros
  • Ultra-modern blue satin mahogany concert ukulele.
  • Great deep sound and high-quality construction.
  • Comes with Premium Aquila Nylgut strings.
  • Stays in tune well.
Cons
  • May be too large for young players.
  • duurder dan Kala ‘ s Learn to Play ukuleles.

3 Cordoba 15CM Concert Ukulele

Cordoba is een andere grote ukulele voor beginners fabrikant. Het merk staat vooral bekend om zijn nylon-snarige gitaren. In feite, kunt u ze vermeld als een van de beste klassieke gitaarfabrikanten in ons artikel hier. Cordoba produceert echter niet alleen geweldige klassieke gitaren. Hun ukuleles zijn ook fantastisch.

dat is niet alles . . .

Het Cordoba 15CM Concert Ukulele is een geweldig instrument voor iemand die wil leren. Het krijgt u begonnen met zijn gemakkelijk te spelen frets. Plus, het heeft een mooie mahonie top, terug, en maten. De afwerking is satijn. De toets, brug, zadel en noten zijn allemaal gemaakt van composiet hout. Toch vermindert dit de duurzaamheid, speelbaarheid of geluidskwaliteit van de 15CM niet. Over het algemeen is dit een geweldige keuze voor een ukulele voor beginners concert of tenor formaat instrument.

onze waardering: (4.5 / 5)

Pros
  • geweldig geluid voor het geld.
  • de elektrische versie is beschikbaar.
  • komt in concert -, sopraan-en tenorformaten.
  • ook goed voor tussenproducten.
Cons
  • duurder dan de kala ukuleles.
  • Chinees van composiethout.

4 Kala KA-15S Mahonie Sopraan Ukulele

Kala is zo ‘ n bekende en gerespecteerde ukulele producent voor beginners dat het logisch is dat ze veel instrumenten in onze top tien lijst zouden hebben. Het bedrijf werd tien jaar geleden opgericht in Petaluma, CA. Ze hebben nog steeds hun hoofdkwartier in Petaluma, dat is ongeveer dertig mijl ten noorden van San Francisco. Al hun instrumenten zijn ontworpen in de Verenigde Staten. En sommige worden hier zelfs geproduceerd.

meer weten? Lees verder . . .

Kala ‘ s ka-15S Mahonie Sopraan Ukulele is een van de meest populaire ukulele maten en de kleinste. Dit instrument is geweldig voor spelers van elke grootte en leeftijd. De mahonie top, achterkant en zijkanten zijn mooi en duurzaam. En de Walnut toets voegt echt een stijlvolle touch aan het instrument. Plus, voor het geld, je kunt niet verslaan het geluid van deze ukulele voor beginners.

onze waardering: (4.5 / 5)

Pros
  • geweldig geluid.
  • zeer betaalbaar voor de beginner.
  • Sopraangrootte is klein genoeg voor zelfs jonge kinderen.
  • mooie satin mahonie finish.
Cons
  • geen picks zijn opgenomen.
  • online tuner app, dus je moet het internet hebben om te gebruiken.

5 Cordoba 20CM Concert Ukulele

Cordoba is een grote fabrikant van zowel nylon-sized gitaren en ukuleles. Ze worden gedreven door de wens om prachtige organische houten instrumenten te creëren. En, hun vele grote ukulele producten illustreert hun succes. Ze hebben een aantal ukulele productlijnen. Echter, geen is beter dan de 20CM

en . . .

Als u een ukulele voor beginners 2021 of 2021 wilt die ook door gevorderden gespeeld kan worden, dan is het 20CM Concert Ukulele iets voor u. Het is een van de grotere maten van ukulele. Plus, veel maten en afwerkingen zijn beschikbaar. U kunt zelfs kiezen voor een elektrische versie van de 20CM. Houd er rekening mee dat alle versies van de 20CM zijn gemaakt in China en gebruik composiet hout op een aantal van de functies—toets, brug, enz. Maar dat houdt niet op dat deze ukulele voor beginners geweldig klinkt en lang meegaat. Bovendien, de prachtige mahonie finish en rozet patroon zal u de afgunst van elke andere ukulele speler.

onze waardering: (4.3 / 5)

Pros
  • Lots of size and finish options, including electric.
  • Rosette pattern and body shape are class and beautiful.
  • Wonderful sweet sound.
  • Durable wood and construction.
Cons
  • Fairly expensive for a beginner instrument.
  • Frets niet flush met toets.

6 Bondi Ukulele Starter Kit

Bondi Ukuleles heeft een kleine maar gepassioneerde groep werknemers die zich inzetten om u de best mogelijke ukuleles te bieden. De eigenaren van het bedrijf, Joel en Marcus, zijn Ukulele enthousiastelingen die weten wat maakt een geweldig instrument. Ze begonnen Bondi Ukuleles toen ze elkaar ontmoetten op een symposium in Bangkok. Beide medeoprichters zijn Australisch en halen hun inspiratie voor de instrumenten van Bondi Beach.

dat is niet alles . . .

Bondi maakt niet alleen geweldige ukuleles voor gevorderde spelers. In plaats daarvan kan iedereen zich een groot Bondi-instrument veroorloven en kopen. Als je een beginner bent probeer dan de Bondi Ukulele Starter Kit. Het bevat alles wat je nodig hebt om te beginnen met het spelen van de ukulele. Het wordt geleverd met een compressiekoffer, vilten plectrums, riem, glow tuner, akkoordstempel, akkoordposter, video ‘ s, Les, gidsen, en de Bondi belofte om achter hun instrumenten te staan. In feite, deze starter kit en instrument worden geleverd met een levenslange garantie door Bondi, die aanzienlijk langer is dan andere Ukulele garanties. Bondi neemt het risico van uw aankoop, zodat u zich kunt concentreren op het leren van de ukulele.

Onze waardering: (4.9 / 5)

Pluspunten
  • De all-inclusive kit heeft alles wat je nodig hebt.
  • wordt geleverd met een levenslange garantie.
  • zeer betaalbaar gezien alles inbegrepen.
  • Hard case Beschermt uw instrument.
Cons
  • akkoorddiagram niet als behulpzaam.
  • niet ideaal voor een intermediaire of gevorderde speler.

7 Kohala Akamai Sopraan Ukulele met Binding

Kohala Ukuleles is een andere ukulele fabrikant die ook gitaren maakt. Ze produceren zowel nylon en staal string gitaren in aanvulling op hun brede scala van ukuleles. U kunt Kohala ukuleles in alle vier de maten vinden: Sopraan, concert, tenor en bariton. Ze bieden zowel beginner packs als enkele instrumenten. Dus, alles wat je nodig hebt voor een ukulele of gitaar, kunt u vinden van Kohala.

verder lezen . . .

Kohala ‘ s Akamai Sopraan Ukulele met Binding is een traditioneel ogend, mahonie instrument. De Akamai serie van ukuleles hebben instrumenten in alle vier de maten. Ook zijn er elektrische ukuleles in deze serie beschikbaar. De Akamai Sopraan Ukulele met Binding wordt geleverd met binding aan de randen van het lichaam van het instrument. Deze beschermen het tegen schade. En het zijn niet alleen maar blikken. De Kohala Akamai Sopraan Ukulele met Binding heeft een mooi en traditioneel geluid dat helder en helder is.

Onze waardering: (4.6 / 5)

Pluspunten
  • Traditionele look en geluid.
  • beperkte levenslange garantie.
  • uiterst betaalbare
  • Binding aan randen beschermt het instrument goed.
Cons
  • correct geïnstalleerd.
  • Sopraangrootte kan voor sommigen te klein zijn.

8 Luna Tattoo Concert Mahogany Ukulele with Gigbag

Luna is een gitaarfabrikant die ook ukuleles maakt. Het bedrijf is een steunpilaar in de beoordelingen voor Oldtimemusic. Hier is een ander artikel dat gaat over Luna in de diepte. Luna is gevestigd in Tampa, FL, net als een ander Amerikaans bedrijf. Ze bieden een breed scala aan instrument types, waaronder mandolines, banjo ‘ s, bouzoukis, en de Cajon om creativiteit in de performer gemeenschap vonk.

maar . . .de ukuleles van Luna zijn een van de belangrijkste redenen om van dit bedrijf te kopen. Er zijn veel ukulele aanbod in alle vier maten. Maar, de Tattoo Concert Mahonie Ukulele met hoes is een van Luna ‘ s beste ukuleles voor beginners. Het woord “tattoo” in de naam van deze ukulele geeft het koele zwarte patroon op het instrument aan. Het heeft het ontwerp van traditionele Hawaiiaanse lichaam versiering. Dit bijzondere ontwerp staat voor een lange levensduur en uithoudingsvermogen, dat is precies wat het instrument u zal geven.

Onze waardering: (4.4 / 5)

Pluspunten
  • Ongebruikelijke Hawaiian-ontwerp geïnspireerd op het instrument lichaam.
  • alle houtconstructies.
  • helder en resoneer geluid.
  • wordt ook geleverd in een elektrisch model.
Cons
  • verzending kan even duren.
  • opgenomen strings zijn niet de beste.

9 Donner Concert Ukulele Mahogany DUC-1

Donner werd opgericht in 2012. En sinds die tijd hebben ze zich gericht op het creëren van nieuwe muziek en performance ervaringen. Dit is het meest uitgebreide merk op onze lijst. Ze maken een verscheidenheid aan instrumenten—niet alleen gitaren en ukuleles, maar ook wind, percussie en keyboard instrumenten. Plus, ze bieden ook podium apparatuur. U kunt hun producten vinden in veel van onze beoordelingen, waaronder dit, dit, en deze.

dat is niet alles . . .de ukuleles van Donner zijn van even hoge kwaliteit als de rest van de producten die door het merk worden aangeboden. Ze worden het best vertegenwoordigd door het Concert Ukulele Mahogany DUC-1. Dit is een groot, 23-inch product. Het wordt geleverd met snaren, clip-on tuner, instrument tas en riem. Essentieel vindt u alles wat u nodig hebt om te beginnen met het spelen van de ukulele ontvangen. Bovendien heeft Donner hun DUC-1 gemaakt met een geweldig geluid, een stevige Mahonie body en gemakkelijk te spelen vorm.

Onze waardering: (4.6 / 5)

Pluspunten
  • Mooie vorm, kleur en vakmanschap.
  • bevat alle tools die u nodig hebt om aan de slag te gaan.
  • hout wordt vakkundig gedroogd en gemonteerd.
  • glad gevoel op alle hoeken en gewrichten.
Cons
  • kan te groot zijn voor sommige kinderen.
  • heeft afstelling uit de doos nodig.

10Lohanu Ukulele Concertgrootte bundel

De naam Lohanu is eigenlijk het samenvoegen van drie woorden: liefde, Ohana en eenheid. Liefde en eenheid spreken voor zich. Ohana betekent echter familie en gemeenschap in het Hawaïaans. Lohanu kreeg hun naam door het combineren van deze drie woorden en het streven om te voldoen aan de waarden die ze vertegenwoordigen. Lohanu is gespecialiseerd in het maken van ukuleles en is een Canadees bedrijf. Ze beweren dat ze een van de best verkopende ukulele merken in de Verenigde Staten en Canada.

Plus . . .

hun producten voldoen aan de hype. Ze worden geleverd met levenslange garantie. Ook Lohanu biedt een gratis les op hun website. De Ukulele Concert grootte bundel illustreert wat maakt Lohanu zo ‘ n grote ukulele voor beginners bedrijf. Het wordt geleverd met twee riemknoppen om de meegeleverde riem te bevestigen. Ook zijn er nog meer extra ‘ s opgenomen. In het pakket vindt u een tuner, koffer, twee plectrums, Paracord Ukulele hanger, en een extra set snaren. Voor zo ‘ n betaalbaar product, het bedrag dat wordt geleverd met deze ukulele is geweldig.

onze waardering: (4.8 / 5)

Pros
  • Lots of great included accessories.
  • Comes in concert, soprano, and tenor sizes.
  • Very affordable considering what’s included.
  • Twenty-four inches long is large enough for most adults.
Cons
  • Hard to keep in tune.
  • afwerking is niet altijd perfect.

zie ook: Top 7 beste Ukulele voor kinderen in 2021 beoordelingen

beste Ukulele Koopgids voor Beginners

nu u de tien ukuleles voor beginners kent die wij in 2021 aanbevelen, kunt u een kijkje nemen in deze koopgids. Het zal u helpen uw keuzes te beperken om het instrument dat het beste bij u past te vinden.

• Extra ‘ s

zoals uit de bovenstaande lijst van recensies blijkt, bevatten sommige ukuleles voor beginners extra items naast het instrument. U ontvangt waarschijnlijk een tuner of toegang tot een tuning app. Er zijn ook producten die worden geleverd met koffers, riemen, extra snaren, en onderwijs boekjes.

als u een complete beginner bent, moet u een all-inclusive ukulele-pakket aanschaffen. Deze bundels komen meestal met een korting. Zo, het bespaart u geld om alle accessoires te kopen met uw ukulele. Echter, als je hebt gespeeld de ukulele vóór of hebben sommige apparatuur, U hoeft mogelijk geen zorgen te maken over de aankoop van een bundel. Omdat elke ukulele en fabrikant komen met hun eigen set van extra ‘ s, moet u beslissen wat u nodig hebt voordat u de aankoop van het instrument.

• houtsoort en afwerking

ukeleles zijn er in verschillende houtsoorten en afwerkingen. Meestal zal er een soort hout worden gebruikt voor de voorkant, achterkant en zijkanten. En, een ander type hout zal worden gebruikt voor de toets en tuners. In het algemeen zijn de meeste ukuleles gemaakt van mahonie. Het is een duurzaam en stevig hout. Maar, kunt u ook dennen, sparren, of andere hardhout gebruikt in het instrument.

u zult waarschijnlijk uit de buurt willen blijven van instrumenten die 100% samengesteld hout zijn. Composiethout is een mix van verschillende houtsoorten die aan elkaar zijn gelijmd. Composiethout is minder sterk en milieuvriendelijk. U kunt composiet hout gebruikt op de kleinere delen van het instrument. Of, kan er composiet hout gebruikt in de bouw van de gehele ukulele. We raden aan om uit de buurt te blijven van alle samengestelde producten.

• grootte

veel instrumenten komen in families. Denk aan de snaarfamilie, met zijn vier maten viool, altviool, cello en bas. Dit is ook de viol de gamba familie-een barok instrument-met de maten sopraan, alt, tenor en bas. Vergeet niet de relatie tussen de namen van de viol maten en vocale types. Die link kan u helpen de relatieve grootte van elk instrument te bepalen.

net als deze instrumenten zijn ukuleles er in vier groottes. De maten hebben ook vocale namen, zoals de violen. Hun namen zijn Sopraan, concert, tenor en bariton. Sopraan ukuleles zijn de kleinste en meest comm grootte. Ukulele voor beginners concert of tenor is minder comm dan sopranen. Het zijn middelgrote maten. Bariton ukuleles zijn vrij zeldzaam. Maar, sommige van de bedrijven op onze lijst hierboven produceren bariton maten ukuleles.

Als u net begint, wilt u een ukulele kopen die klein is. Dit is vooral belangrijk voor kinderen. Als het instrument te groot is, zal het moeilijk zijn om de frets te leren. Dus, begin met een sopraan of concert-formaat instrument en werk je weg naar boven.

conclusie

de beste ukulelen voor beginners hebben extra ‘ s, zijn gemakkelijk te spelen en zijn gemaakt van hoogwaardig hout. Terwijl alle producten op onze top tien lijst hierboven voldoen aan deze eisen, is er een die verder gaat dan en verder. Voor betaalbaarheid, bruikbaarheid, en de algehele deal kun je niet verslaan de Kala officiële leren om Ukulele spelen. Het heeft alles wat je nodig hebt om te beginnen met de ukulele en meer.

zelfs als u een ander instrument in onze top tien lijst kiest, kunt u niet fout gaan. De ukulele is een geweldig instrument met een rijke geschiedenis die verscheidenheid aan uw spelen kan toevoegen. Het heeft een uniek geluid dat zich leent voor bluegrass en andere folk muziekgenres. U hoeft echter geen folkspeler te zijn om van de ukulele te houden en te spelen.

De instrumenten zijn allemaal zo betaalbaar dat je niets te verliezen hebt. Probeer een ukulele voor beginners vandaag. Je leert een nieuwe vaardigheid en wordt verliefd op een ongewoon en prachtig instrument.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.