Maybaygiare.org

Blog Network

Chantry Flat/ Mt. Wilson Loop

Start denne sløyfen på nedre Chantry Flat parkeringsplass. Først ned på Gabrielino Trail (NRT) 11W14 som begynner som en asfaltert vei ned til canyonbunnen og krysser en bro over Winter Creek. Hold rett ved krysset Med Lower Winter Creek Trail # 11W15 og deretter gå oppstrøms langs bunnen Av Big Santa Anita Canyon forbi rustikke hytter. Se etter stien krysset nær Fern Lodge som går til venstre oppoverbakke. Ta enten øvre eller nedre spor Av Gabrielino Trail (NRT) 11W14 rejoining På Fallende Skilt Veikryss. Den nedre sporen er grovere, men har flott utsikt over canyon og foss.Fortsett å passere Cascade Picnic area og Spruce Grove Trail Camp til krysset Mellom Sturtevant Trail #11w16 Trail. For en kortere versjon av denne sløyfen, ta Sturtevant Trail #11w16 til toppen Av Mt. Wilson som sparer 3 miles. Bær til høyre og fortsett På Gabrielino Trail (NRT) 11W14 som klatrer ut av den skyggefulle canyon i åpen chaparral nå Newcomb Pass hvor det er to piknikbord under skyggefulle eik. Etter en god hvile, ta til venstre og hodet vest på Rim Trail #11w28 som gjør en gradvis klatre opp den skyggefulle baksiden Av Mt. Wilson.
En gang på toppen Av Mt. Wilson, krysse asfaltert vei og gå opp en asfaltert sti mot toaletter og Cosmic Cafe (timer varierer etter sesong). Det er en skyggefull paviljong med piknikbord. Når du er ferdig med å besøke nettstedet, fortsett ned den vestlige kanten til den store parkeringsplassen. Plukk Opp Mt. Wilson Summit Spur Trail på vestsiden av mye som går ned til Mt. Hoteller i Nærheten av the saddle near Mt. Harvard. Følg veien ned rundt den bratte østsiden Av Mt. Harvard hvor det er flott utsikt Over Mt. Baldy. Se etter noen fine korall bjeller klamrer seg til fjellet ansiktet over veien.
i en halv mil er det et veikryss Med Mt. Wilson Trail #11W22. Ta til venstre og ta stien ned til en sal med en benk og et veikryss Med Winter Creek Trail #11W20. Pass på å ta til venstre inn På Winter Creek Trail #11w20. Den hoyre gaffelen gar Ned Little Santa Anita Canyon til Sierra Madre. Ned En rekke lange switchbacks gjennom en fin skog av eik, bukt og bigcone gran til en sti veikryss Med Lower Winter Creek Trail #11W15. Ta til høyre inn På Upper Winter Creek Trail # 11W23 som klatrer 0,3 miles deretter nivåer av som det konturer rundt siden av fjellet passerer inn og ut av open chaparral. Det er noen lunder av sjeldne madrone trær om midtveis på stien. På slutten av våren apeblomstene kan være spektakulære på denne delen. Stien faller ned til en asfaltert vei. Ta til venstre og følg den ned til rasteplass og parkeringsplasser På Chantry Flat fullføre loop.