Top 10 Cele mai bune Ukuleles pentru începători în 2021 recenzii

doar pentru că sunteți nou în ukulele nu înseamnă că nu ar trebui să obțineți un instrument care să aibă un sunet minunat. Cele mai bune ukuleles pentru începători vor arăta și vor suna grozav. În plus, vor fi ușor de învățat și de practicat.

pentru a afla totul despre alegerile noastre pentru cele mai bune ukuleles pentru începători și pentru a primi un ghid la îndemână al cumpărătorului, continuați să citiți. În acest articol, răspundem la toate întrebările pe care le-ați putea avea despre ukuleles pentru începători. Și, dacă sunteți doar curioși despre ukuleles în general, consultați aceste alte articole aici, aici, aici și aici.

Top 10 Cele mai bune Ukulele pentru incepatori Comentarii

1 Oficial Kala să învețe să joace Ukulele soprana Starter Kit

Kala este una dintre cele mai cunoscute branduri ukulele pentru un motiv. Compania este un centru de putere în industria ukulele, iar produsele lor vorbesc de la sine. Kala este găzduit în Petaluma, CA, un oraș la aproximativ treizeci de mile nord de San Francisco. Deci, știți că atunci când cumpărați un instrument Kala, achiziționați doar cele mai bune ukuleles proiectate de SUA. De asemenea, ceea ce este minunat la Kala este că își actualizează întotdeauna instrumentele și fac o nouă adăugare la linia lor de produse.

Continuați să citiți . . .

oficialul Kala învață să joci Ukulele este unul dintre cele trei modele din linia învață să joci de către marcă. Totul despre învățați să jucați Ukulele soprano Starter Kit este conceput pentru jucătorul începător. Există Gratuit învăța să joace aplicații care vin incluse cu achiziționarea instrumentului. În plus, există o broșură de pornire rapidă care vă va face să mergeți pe produs în momentul în care îl primiți. În cele din urmă, calitatea și durabilitatea tuturor instrumentelor Kala fac din Learn to Play Ukulele o alegere perfectă pentru școli și orice jucător începător.

evaluarea noastră: (4.7/5)

pro
  • instrument de înaltă calitate și durabil.
  • un instrument excelent pentru școli.
  • foarte accesibil.
  • vine în soprană, concert, și instrumente tenor.
contra
  • fără clip-on tuner inclus.
  • fretele pot fi ascuțite dacă sunt apăsate prea tare.

2 Kala Exotic mahon Concert

Kala este bine cunoscut pentru ukulele sale minunate. Compania a fost în jur de un deceniu și este specializată în fabricarea instrumentelor de cea mai înaltă calitate și cele mai durabile. Kala are sediul central la nord de San Francisco în Petaluma, CA în țara vacilor. Dar, asta nu a împiedicat compania să creeze o prezență mondială în industria ukulele. Acestea continuă să actualizeze și să adauge la liniile lor de produse, ceea ce vă asigură că obțineți cele mai actualizate ukulele disponibile.

Plus . . .

când sunteți gata să faceți upgrade de la învățați să jucați ukulele, veți fi gata pentru concertul Exotic de mahon al lui Kala ukulele. Acesta este încă un instrument excelent pentru începători, dar dimensiunea mai mare—acesta este un instrument de concert—și, prin urmare, o distanță mai mare de fret necesită un jucător mai avansat. Există șase instrumente diferite în această linie de produse, și toate sunt realizate din diferite păduri exotice. Concertul exotic de mahon ukulele este realizat din mahon este colorat în satin albastru. Deci, nu numai că sunetul excelent vă va deosebi de toți ceilalți, dar și aspectul albastru al instrumentului.

evaluarea noastră: (4.5 / 5)

Pros
  • Ultra-modern blue satin mahogany concert ukulele.
  • Great deep sound and high-quality construction.
  • Comes with Premium Aquila Nylgut strings.
  • Stays in tune well.
Cons
  • May be too large for young players.
  • mai scump decât Kala învață să joace ukuleles.

3 Cordoba 15cm Concert Ukulele

Cordoba este un alt ukulele mare pentru producător începător. Marca este cunoscută în primul rând pentru chitarele sale cu coarde din nailon. De fapt, le puteți găsi listate ca fiind unul dintre cei mai buni producători de chitară clasică în articolul nostru de aici. Cu toate acestea, Cordoba nu produce doar Chitare Clasice grozave. Ukulele lor sunt, de asemenea, fantastice.

asta nu e tot . . .Cordoba 15cm Concert Ukulele este un instrument de mare pentru cineva care caută să învețe. Acesta va primi ai început cu ușor de a juca freturi. În plus, are un top, spate și dimensiuni frumoase din mahon. Finisajul este satinat. Grif, pod, șa, și nuci sunt toate realizate din lemn compozit. Cu toate acestea, acest lucru nu scade durabilitatea, redarea sau calitatea sunetului de 15 cm. În general, aceasta este o alegere excelentă pentru un ukulele pentru începători concert sau instrument de dimensiuni tenor.

evaluarea noastră: (4.5 / 5)

Pro
  • sunet excelent pentru bani.
  • versiunea electrică este disponibilă.
  • vine în concert, soprană, și dimensiuni tenor.
  • bun și pentru intermediari.
contra
  • mai scump decât Kala ukuleles.
  • Chineză din lemn compozit.

4 Kala KA-15s mahon soprana Ukulele

Kala este un astfel de producător ukulele bine-cunoscut și respectat pentru începători că are sens că ar avea o mulțime de instrumente pe lista noastră de top zece. Compania a fost fondată în urmă cu un deceniu în Petaluma, CA. Ei încă mai au sediul în Petaluma, care este de aproximativ treizeci de mile nord de San Francisco. Toate instrumentele lor sunt proiectate în Statele Unite. Și, unele sunt chiar produse aici.

vrei să afli mai multe? Citiți mai departe . . .Kala ‘ S Ka-15s mahon Soprano Ukulele este una dintre cele mai populare dimensiuni ukulele și cea mai mică. Acest instrument este excelent pentru jucătorii de orice dimensiune și vârstă. Partea superioară, spatele și părțile laterale din mahon sunt frumoase și durabile. Și tastatura de nuc adaugă într-adevăr o notă elegantă instrumentului. În plus, pentru bani, nu puteți bate sunetul acestui ukulele pentru începători.

evaluarea noastră: (4.5 / 5)

Pro
  • sunet excelent.
  • foarte accesibil pentru incepatori.
  • Dimensiunea sopranei este suficient de mică chiar și pentru copiii mici.
  • finisaj frumos din mahon satinat.
contra
  • nu sunt incluse ponturi.
  • tuner online app, deci trebuie să aveți internet pentru a utiliza.

5 Cordoba 20cm Concert Ukulele

Cordoba este un mare producător de ambele chitare de dimensiuni nailon și ukulele. Ele sunt conduse de dorința de a crea instrumente minunate din lemn organic. Și, lor multe produse ukulele mare ilustrează succesul lor. Ei au un număr de linii de produse ukulele. Cu toate acestea, nici unul nu este mai bun decât 20CM

și . . .

Dacă doriți un ukulele pentru începători 2021 sau 2021 care să poată fi jucat și de intermediari, atunci concertul de 20cm Ukulele este pentru dvs. Este una dintre dimensiunile mai mari ale ukulele. În plus, sunt disponibile o mulțime de dimensiuni și finisaje. Puteți decide chiar să alegeți o versiune electrică a modelului 20cm. Rețineți că toate versiunile de 20 cm sunt fabricate în China și folosesc lemn compozit pe unele dintre caracteristici—grif, pod etc. Dar, asta nu împiedică acest ukulele pentru începători să sune grozav și să dureze mult timp. În plus, frumosul finisaj de mahon și modelul de rozetă vă vor face invidia oricărui alt jucător ukulele.

evaluarea noastră: (4.3 / 5)

Pros
  • Lots of size and finish options, including electric.
  • Rosette pattern and body shape are class and beautiful.
  • Wonderful sweet sound.
  • Durable wood and construction.
Cons
  • Fairly expensive for a beginner instrument.
  • freturi nu la același nivel cu grif.

6 Bondi Ukulele Starter Kit

Bondi ukulele are un grup mic, dar pasionat de angajați, care sunt dedicate pentru a vă oferi cele mai bune ukulele posibil. Proprietarii companiei, Joel și Marcus, sunt entuziaști ukulele care știu ce face un instrument excelent. Au început Bondi Ukuleles când s-au întâlnit la un simpozion din Bangkok. Ambii co-fondatori sunt australieni și își inspiră instrumentele de la Bondi Beach.

asta nu e tot . . .

Bondi nu face doar ukuleles grozave pentru jucătorii avansați. În schimb, oricine își poate permite și achiziționa un instrument Bondi excelent. Dacă sunteți începător, încercați kitul de pornire Bondi Ukulele. Acesta include tot ce ai nevoie pentru a începe să joci ukulele. Acesta este dotat cu un caz de compresie, ponturi simțit, curea, tuner strălucire, timbru coardă, poster coardă, clipuri video, lecție, ghiduri, și Bondi promisiunea de a sta în spatele instrumentelor lor. De fapt, acest kit de pornire și instrument vin cu o garanție pe viață de Bondi, care este semnificativ mai lungă decât alte garanții ukulele. Bondi își asumă riscul din achiziția dvs., astfel încât să vă puteți concentra pe învățarea ukulele.

evaluarea noastră: (4.9 / 5)

Pro
  • kitul all-inclusive are tot ce aveți nevoie.
  • vine cu o garanție pe viață.
  • foarte accesibil, având în vedere totul inclus.
  • caz greu protejează instrumentul.
contra
  • Chord chart nu ca de ajutor.
  • nu este ideal pentru un jucător intermediar sau avansat.

7 Kohala Akamai soprana Ukulele cu legare

Kohala Ukulele este un alt producător ukulele care face, de asemenea, chitare. Ele produc atât Chitare cu coarde din nailon, cât și din oțel, în plus față de gama lor largă de ukuleles. Puteți găsi Kohala ukuleles în toate cele patru dimensiuni: soprană, concert, tenor și bariton. Acestea oferă pachete pentru începători, precum și instrumente unice. Deci, tot ce aveți nevoie pentru un ukulele sau o chitară, puteți găsi de la Kohala.

citiți mai departe . . .Kohala ‘ s Akamai Soprano Ukulele cu legare este un instrument tradițional de mahon. Seria Akamai de ukuleles are instrumente în toate cele patru dimensiuni. De asemenea, există ukuleles electrice în această serie disponibile. Akamai soprana Ukulele cu legare vine cu legare pe marginile corpului instrumentului. Acestea îl protejează de daune. Și, nu e tot doar arată. Kohala Akamai soprana Ukulele cu legare are un sunet frumos și tradițional, clar și luminos.

evaluarea noastră: (4.6 / 5)

Pro
  • aspectul și sunetul tradițional.
  • garanție pe viață limitată.
  • extrem de accesibil
  • legarea pe margini protejează bine instrumentul.
contra
  • tunerele nu pot să fie instalat corect.
  • Dimensiunea sopranei poate fi prea mică pentru unii.

8 Luna Tattoo concert mahon Ukulele cu Gig Bag

Luna este un producător de chitară care face și ukulele. Compania este un pilon în recenziile pentru Oldtimemusic. Iată un alt articol care vorbește despre Luna în profunzime. Luna are sediul central în Tampa, FL, la fel și o altă companie americană. Acestea oferă o mare varietate de tipuri de instrumente, inclusiv mandoline, banjos, bouzoukis și Cajon pentru a stimula creativitatea în comunitatea interpreților.

dar . . .

ukulele Luna sunt unul dintre principalele motive pentru a cumpăra de la această companie. Există o mulțime de oferte ukulele în toate cele patru dimensiuni. Dar, Concertul Tattoo mahon Ukulele cu Gig Bag este unul dintre cele mai bune ukulele ale lunii pentru începători. Cuvântul” tatuaj ” în numele acestui ukulele indică modelul negru rece pe instrument. Are designul ornamentației tradiționale a corpului hawaian. Acest design special înseamnă longevitate și rezistență, ceea ce este exact ceea ce vă va oferi instrumentul.

evaluarea noastră: (4.4 / 5)

Pro
  • design neobișnuit de inspirație hawaiană pe corpul instrumentului.
  • toate construcțiile din lemn.
  • sunet clar și rezonează.
  • vine și într-un model electric.
contra
  • transportul ar putea lua o în timp ce.
  • siruri de caractere incluse nu sunt cele mai bune.

9 Donner Concert Ukulele mahon DUC-1

Donner a fost fondată în 2012. Și, de atunci, s-au concentrat pe crearea de noi experiențe muzicale și de performanță. Acesta este cel mai cuprinzător brand de pe lista noastră. Ei fac o varietate de instrumente—nu doar chitare și ukuleles, ci și instrumente de vânt, percuție și tastatură. În plus, oferă și echipamente de scenă. Puteți găsi produsele lor în multe dintre recenziile noastre, inclusiv acesta, acesta și acesta.

asta nu e tot . . .

ukulele Donner sunt la fel de înaltă calitate ca și restul produselor oferite de marcă. Acestea sunt cel mai bine reprezentate de concertul Ukulele mahon DUC-1. Acesta este un produs mare, de douăzeci și trei de inci. Acesta este dotat cu siruri de caractere, clip-on tuner, instrument de sac, și curea. Esențial veți primi tot ce aveți nevoie pentru a începe să jucați ukulele. În plus, Donner și-a creat DUC-1 cu un sunet uimitor, un corp robust din mahon și o formă ușor de jucat.

evaluarea noastră: (4.6 / 5)

Pro
  • formă frumoasă, culoare și măiestrie.
  • include toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a începe.
  • lemnul este uscat și montat în mod expert.
  • buna simt pe toate colțurile și articulațiilor.
contra
  • poate fi prea mare pentru unii copii.
  • are nevoie de ajustare tuning din cutie.

10lohanu Ukulele Concert Dimensiune pachet

numele Lohanu este de fapt unirea a trei cuvinte: dragoste, Ohana, și unitate. Iubirea și unitatea sunt auto-explicative. Cu toate acestea, Ohana înseamnă familie și comunitate în Hawaiian. Lohanu și-a primit numele combinând aceste trei cuvinte și străduindu-se să se ridice la valorile pe care le reprezintă. Lohanu este specializată în fabricarea ukuleles și este o companie canadiană. Ei susțin că sunt una dintre cele mai bine vândute mărci ukulele din Statele Unite și Canada.

Plus . . .

produsele lor trăiesc până la hype. Ei vin cu o garanție pe viață. De asemenea, Lohanu oferă o lecție gratuită pe site-ul lor. Ukulele Concert Dimensiune Bundle ilustrează ceea ce face Lohanu o astfel de ukulele mare pentru incepatori companie. Vine cu două butoane de curea pentru a atașa cureaua inclusă. De asemenea, există și mai multe suplimente incluse. În pachet, veți găsi un tuner, caz, două ponturi, paracord ukulele hanger, și un set suplimentar de siruri de caractere. Pentru un astfel de produs accesibil, suma care vine cu acest ukulele este uimitoare.

evaluarea noastră: (4.8 / 5)

Pros
  • Lots of great included accessories.
  • Comes in concert, soprano, and tenor sizes.
  • Very affordable considering what’s included.
  • Twenty-four inches long is large enough for most adults.
Cons
  • Hard to keep in tune.
  • finisarea nu este întotdeauna perfectă.

vezi și: Top 7 Cele mai bune ukulele pentru copii în 2021 recenzii

cel mai bun ghid de cumpărare Ukulele pentru începători

acum, că știți cele zece ukuleles pentru începători pe care le recomandăm în 2021, aruncați o privire la acest ghid al cumpărătorului. Vă va ajuta să vă restrângeți alegerile pentru a găsi instrumentul care vă va potrivi cel mai bine.

• Extras

după cum poate fi clar din lista de recenzii de mai sus, unele ukuleles pentru începători includ elemente suplimentare în plus față de instrument. Cel mai probabil veți primi un tuner sau acces la o aplicație de reglare. Există, de asemenea, produse care vin cu cutii, curele, șiruri suplimentare și broșuri de predare.

dacă sunteți un începător complet, atunci va trebui să achiziționați un pachet ukulele all-inclusive. Aceste pachete vin de obicei cu o reducere. Deci, vă economisește bani pentru a achiziționa toate accesoriile cu ukulele. Cu toate acestea, dacă ați jucat ukulele înainte sau aveți un echipament, este posibil să nu fie nevoie să vă faceți griji cu privire la achiziționarea unui pachet. Deoarece fiecare ukulele și producător vin cu propriul set de suplimente, va trebui să decideți ce aveți nevoie înainte de a achiziționa instrumentul.

• Tipul de lemn și finisaj

Ukulele vin într-o varietate de păduri și finisaje. De obicei, va exista un tip de lemn folosit pentru față, spate și laturi. Și, un alt tip de lemn va fi folosit pentru grif și tunere. În general, majoritatea ukulelelor sunt fabricate din mahon. Este un lemn durabil și robust. Dar, puteți găsi, de asemenea, pin, molid sau alte lemn de esență tare utilizate în instrument.

probabil veți dori să stați departe de instrumentele care sunt 100% lemn compozit. Lemnul compozit este un amestec dintr-o varietate de tipuri de lemn care au fost lipite împreună. Lemnul compozit este mai puțin puternic și ecologic. Puteți găsi lemn compozit utilizat pe părțile mai mici ale instrumentului. Sau, poate exista lemn compozit utilizat în construcția întregului ukulele. Vă recomandăm să stați departe de produsele compozite.

• Dimensiune

multe instrumente vin în familii. Gândiți-vă la familia de coarde, cu cele patru dimensiuni ale sale de vioară, violă, violoncel și bas. Aceasta este, de asemenea, familia viol de gamba—un instrument baroc—cu dimensiunile de soprană, alto, tenor și bas. Nu treceți cu vederea relația dintre numele mărimilor viol și tipurile vocale. Această legătură vă poate ajuta să determinați dimensiunea relativă a fiecărui instrument.

ca și aceste instrumente, ukulele vin în patru dimensiuni principale. Dimensiunile au nume vocale, de asemenea, ca viols. Numele lor sunt soprana, concert, tenor și bariton. Soprano ukuleles sunt cele mai mici și mai comm Dimensiune. Ukulele pentru incepatori concert sau tenor este mai puțin comm decât sopranele. Sunt de dimensiuni medii. Ukulele Baritone sunt destul de rare. Dar, unele dintre companiile de pe lista noastră de mai sus produc dimensiuni de bariton ukuleles.

dacă sunteți doar la început, veți dori să cumpere un ukulele, care este pe dimensiuni mici. Acest lucru este deosebit de important pentru copii. Dacă instrumentul este prea mare, va fi greu să înveți freturile. Deci, începeți cu o soprană sau un instrument de dimensiuni de concert și mergeți în sus.

concluzie

cele mai bune ukuleles pentru incepatori vin cu figuranti, sunt o dimensiune ușor de jucat, și sunt realizate din lemn de înaltă calitate. În timp ce toate produsele de pe lista noastră de top zece de mai sus îndeplinesc aceste cerințe, există unul care merge de mai sus și dincolo. Pentru accesibilitate, uzabilitate și afacere generală, nu puteți bate oficialul Kala să învețe să joace Ukulele. Ea are tot ce ai nevoie pentru a începe cu ukulele și mai mult.

chiar dacă alegeți un alt instrument din lista noastră de top zece, nu puteți greși. Ukulele este un instrument excelent, cu o istorie bogată, care poate adăuga varietate jocului tău. Are un sunet unic care se pretează la bluegrass și alte genuri de muzică populară. Cu toate acestea, nu trebuie să fii un jucător popular pentru a iubi și a juca ukulele.

instrumentele sunt atât de accesibile încât nu ai nimic de pierdut. Încercați un ukulele pentru începători astăzi. Veți învăța o nouă abilitate și se încadrează în dragoste cu un instrument neobișnuit și minunat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.