Maybaygiare.org

Blog Network

Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Kjøp gjort via lenker kan tjene oss en liten provisjon, uten ekstra kostnad for deg.

12.7 K Aksjer

jeg prøver å tenke på En måte å beskrive Savannah uten gushing superlativer, men det kan bare ikke gjøres. Savannah er en av de mest interessante, lettgående og attraktive byene vi har hatt gleden av å besøke.

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

med 3 dager I Savannah hadde vi nok tid til å ikke bare se severdighetene, men enda viktigere suge opp byens sjarm, dykke inn i sin historie og omfavne de mange historiene Den har å tilby.Med en historie som strekker seg tilbake til 1733 er det mange historier å bli fortalt. Historier om kolonialisme, slaveri, Revolusjonskriget, spøkelser og til og med mord.

Savannah har virkelig så mye å snakke om. Likevel, i stedet for å synge sin egen ros, Klarer Savannah på en eller annen måte å være beskjeden, selv om Den konsekvent er rangert av reisemagasiner som et toppdestinasjon og har en turistindustri på 2,5 milliarder dollar.

For et populært sted å besøke, Det Var en glede At Savannah ikke føler «turist» (i hvert fall i oktober). Jo, det er ting som vanligvis er rettet mot turister, som trolleyturer og lignende, men det var ikke i ansiktet ditt og forringet Ikke Savannahs medfødte likeability.

byen har så mye å tilby at vi hadde ingen problemer med å finne hyggelige måter å tilbringe 3 dager I Savannah. Bare vær sikker på at du tar med gode walking sko-Savannah ble laget for å spasere!

Hvordan Bruke 3 Dager i Savannah

vår tid I Savannah var ganske avslappet og enkel. Ærlig talt, vår favoritt ting å gjøre var bare vandre i gatene, beundre arkitekturen og henge ut i parker og torg. Kom å tenke på det, vi tilbrakte hele vårt besøk utenfor-været var nydelig!

så tilfeldig som vårt besøk følte, var det fortsatt visse ting vi ønsket å se og gjøre I Savannah. Så, her er en titt på hvordan vi ender opp med å tilbringe våre 3 dager I Savannah!

Merk: Lenker åpnes i et nytt vindu, for enkelhets skyld.

travelyesplease.com /Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

Dag 1 – Riverboat Cruise, River Street, City Market, Night Walk

Det første stedet vi gikk etter å ha sjekket inn på hotellet vårt Var River Street. Vi liker å være ute på vannet, så besluttet å gå på en elvebåt cruise På Georgia Queen.

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Som vi cruised langs Savannah elvebredden, Kapteinen fortalte oss litt historie Om Savannah og dens port. Mens det ikke var mye natur utover murbygningene I River Street og byens skyline, trodde vi at cruise var en avslappende måte å få en introduksjon til byen.

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute
Waving Girl Monument

etter elvebåt cruise, vi kort gikk langs River Street deretter ledet opp til den gamle Bomull Utveksling og Rådhuset. Dette var den eneste Delen Av Savannah vi ikke føler mye av en forbindelse med, så vi ikke bruke for mye tid her.

travelyesplease.com | Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

neste vi dro Til Johnson Square og ble umiddelbart imponert over hvor pen det var. Oh my gosh, disse trærne! Dette var bare en smak av Hva Som skulle komme – Savannah torg og deres eiketrær ville være et høydepunkt av vårt besøk!

travelyesplease.com / Hvordan Bruke 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Fra Johnson Square gikk vi til City Market. Vi bladde noen butikker og restaurantmenyer deretter fortsatte å gjøre vår vei tilbake mot hotellet.

travelyesplease.com / Hvordan Bruke 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute
Statue Av Johnny Mercer. Han var En Savannah innfødte, låtskriver og co-grunnlegger Av Capital Records.

Vårt neste stopp var Battlefield Memorial Park. Mens parken ikke er nevnt i mange turistguider, er Det et flott sted å lære Om Savannahs rolle i Uavhengighetskrigen.parken minnes Beleiringen Av Savannah, det nest blodigste slaget i krigen. Under Det Amerikanske flagget er det 800 granittstein, arrangert i ranger av ti, som representerer de som døde eller ble såret under kamp i dette feltet.

travelyesplease.com /Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

parken har også en rekonstruksjon av en redoubt (jordfestning) som du kan besøke.

etter middag dro vi ut for en fin kveldstur Rundt Forsyth Park. Da vi ankom, ble vi møtt av en lang gangvei med eiketrær langs hver side, gorgeously innramming Forsyth Fontene. Ja, det er så romantisk som det ser ut!

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Forsyth Park Fontenen ble inspirert av fontenen På Place de La Concorde I Paris. Enda mer interessant er at Det er en kopi Av Forsyth-Fontenen I Cusco, Peru.

vår tur Gjennom Forsyth Park var ganske nydelig. Det er veldig vakkert om natten, som var de omkringliggende husene. Måten noen av dem ble opplyst følte elegant og mystisk alt på samme tid, spesielt når omgitt av store eiketrær drapert i hengende mose.

travelyesplease.com | Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Loving rolig natt humør, vi følte energi og motivert til å utforske Mer Av Savannah etter mørkets frembrudd. Så vi fortsatte å gå, til slutt kom Til Katedralen I Johannes Døperen og endte opp igjen På Rådhuset.

travelyesplease.com / Slik Bruker Du 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Dag To – Bonaventure Cemetery, Wormsloe Plantation, Ghost Tour

Vår andre dag i Savannah tok oss ut av det viktigste historiske distriktet og inn i noen av de omkringliggende områdene.

Det første stedet vi besøkte Var Bonaventure Cemetery, en absolutt må se på ethvert besøk Til Savannah.Mens Alltid elsket Av Savannahians, Bonaventure Cemetery ble berømt da det ble omtalt i romanen Midnight in The Garden Of Good And Evil, Av John Berendt.

travelyesplease.com /Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

Ikke Bare Er Bonaventure det siste hvilestedet for mange høyt profilerte mennesker, det er et uhyggelig vakkert sted å gå en tur. Men du vil selge deg selv kort hvis du går uten en lokal guide. De kan fortelle deg fascinerende historier som du ellers ikke ville vite om.etter lunsj dro vi over til Den nærliggende Isle Of Hope og tilbrakte litt tid På Wormsloe Historic Site. Denne tidligere plantasjen er hjem til en fantastisk avenue av 400 + eiketrær og er et fantastisk sted å lære litt om Historien Til Georgia, alt mens du nyter en tur i naturen.

travelyesplease.com | Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

hvis du elsker eiketrær På Wormsloe, så anbefaler vi å oppsøke Den Majestetiske Eik, en utrolig treet ikke langt Fra Isle Of Hope. Seriøst, det er sannsynligvis det vakreste treet jeg noensinne har sett!etter å ha trukket oss bort fra Den Majestetiske Eiken, kjørte vi tilbake Til Savannahs historiske sentrum for å tilbringe litt mer tid På Forsyth Park, denne gangen i dagslys. Det er en helt annen følelse til området i løpet av dagen (mange joggere), men vi var like imponert som vi var kvelden før. I tillegg til, nå kunne vi få en bedre titt på den historiske arkitekturen rundt parken.

travelyesplease.com / Hvordan Bruke 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

for å avslutte vår andre dag I Savannah, bestemte vi oss for å ta del i en ghost tour. Vi elsker å gå på turer som dette, hvis de er godt gjort, historisk korrekt og ikke cheesy, og det er akkurat det vi fikk.Savannah blir ofte kalt «Amerikas Mest Hjemsøkte By», en tittel gitt Den av American Institute of Parapsykologi. Når du går på en spøkelsestur og hører de fengslende historiene, forstår du hvorfor.

turen vi gjorde var så mye mer som bare den typiske ghost tour. Det ble ledet av paranormal etterforsker, Patrick Burns og ga oss hendene på erfaring med noen av spøkelsesjakt utstyr som brukes på de paranormale TV-programmer.

jeg gutt du ikke, vi var faktiske spøkelsesjegere for natten! Patrick tok oss til Noen Av Savannahs mest beryktede hjemsøkte steder og la oss bruke SIN PX-enhet til å «kommunisere» med åndene. Han lærte oss selv OM EVP (Electronic Voice Phenomena) og registrerte åndsstemmer på noen av stedene vi dro til.

travelyesplease.hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

jeg er sikker på at kynikerne der ute ruller øynene sine akkurat nå, men jeg forteller deg – noen merkelige ting skjedde på denne turen. Kanskje det er et tilfelle av å se / høre hva du vil, eller kanskje er det ikke. Uansett, hvis du nærmer deg en spøkelsestur med et åpent sinn, vil det sikkert være en morsom opplevelse.

Dag 3-Savannah ‘ S Squares, Historic Homes, Tybee Island

Vår siste morgen I Savannah ble brukt til å gjøre mye av det vi hadde gjort de foregående 2 dagene-besøker Savannahs historiske torg. Disse torgene er små lommer med skjønnhet, pent lined opp i hele byen.

Savannah historie er fremtredende utstilt i sine torg. Hver og en er oppkalt etter en betydelig person eller hendelse i historien og har vanligvis en slags monument på skjermen. Den beste delen skjønt var eiketrær. Jeg kan aldri få nok av de forlokkende live eikene!

travelyesplease.com | Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Under vår morgentur passerte vi mange Av Savannahs historiske hjem, inkludert Det berømte Mercer-Williams-Huset. Huset ble bygget For General Hugh W. Mercer, oldefar Av singer/songwriter Johnny Mercer. I 1969 ble Det kjøpt av Jim Williams som restaurerte huset, som han ville 50 andre I Savannah.

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah-Vår Reiserute

Mercer Huset ble senere berømt På Grunn Av Midnatt I Hagen Til Det Gode Og Det Onde, boken og filmen om 1981 skyting død William assistent, Danny Hansford, i hjemmet.

vi bestemte oss for ikke å gå inn I Mercer Huset fordi det var ganske kostbar og tilsynelatende guidene ikke har lov til å svare på spørsmål angående skyting. Og la oss være ærlige-det er egentlig hvorfor folk ønsker å besøke huset i første omgang. Heldigvis, vi hørte alle de heftige historier under vår ghost tour.

Kom ettermiddagen, vi gjorde den korte 20 minutters kjøretur ut Til Tybee Island for en endring av tempo. Vi gjorde ikke mye annet enn å slappe av på stranden. Sist men definitivt ikke minst, vi likte Georgias eldste fyr under en stjernefylt himmel!

Siste Tanker Om Vårt Besøk Til Savannah

Oh wow, vi hadde en fantastisk tid i løpet av våre 3 dager I Savannah! Å skrive dette innlegget brakte tilbake noen gode minner og fikk meg til å savne byen enda mer.

travelyesplease.com /Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

Savannah har virkelig alt – en interessant historie, utsøkt arkitektur, naturlig skjønnhet og spennende mysterier.Vi forlot Savannah minnet om hvor mye vi elsker det sørlige Usa og følte oss inspirert til å utforske Mer Av Georgia. Vi har ikke vært tilbake til staten ennå, men håper en retur besøk er i vår fremtid!

Flere Bilder Av Savannah

Det er så mange flotte steder for fotografering I Savannah, at jeg tok en latterlig mengde bilder. Her er noen flere å lokke deg til å besøke!

travelyesplease.com / Hvordan Tilbringe 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

Tips For Å Tilbringe 3 Dager I Savannah

• Savannah Visitors Center er et flott sted å starte ditt besøk. Hvis du kommer inn i byen fra I-16, vil du passere rett ved Den På Martin Luther King Jr. Boulevard. Det er kart og massevis av hefter om turer, museer og restauranter. De ansatte er også veldig hjelpsomme i å svare på spørsmål.
  • Den beste måten Å komme Seg Rundt Savannah er å gå. Vi hadde en leiebil, men gratis parkering er enten vanskelig å finne eller det er tidsbegrensninger på gateparkering. Jo lenger unna du kommer fra elva, jo lettere er det å finne gateparkering.
  • Hvis føttene dine blir slitne, Har Savannah noen gratis transportalternativer. DOT ER en prisfri tjeneste som inkluderer skyttelbusser som serverer 12 stopp i Det Historiske Distriktet, en autentisk 1930-talls trikk med seks stopp langs River Street og Savannah Belles Ferry.
  • Det kan bli varmt I Savannah, men med alle de store trærne var vi i skyggen mesteparten av tiden.

Turer I Savannah

Her er et pålitelig nettsted som har et godt utvalg av turer I Savannah. Du kan bestille tema gåturer, mat turer, og tralle turer. Dette er noen godt vurdert som er relatert til det jeg har nevnt i dette innlegget:

• Bonaventure Cemetery med Shannon Scott (Dette er turen vi gjorde – det er så bra! Du vil ikke finne en bedre guide For Bonaventure enn Shannon).
  • Midnight in The Garden Of Good And Evil Tour
  • Savannah Walking Tour

Overnattingssteder I Savannah

for enkelhets skyld, her er en liste over Hoteller I Savannah. Vennligst vurdere å bestille Savannah overnatting gjennom den medfølgende linken. Det koster ingenting ekstra og bidrar til å støtte denne nettsiden. Thank you!

travelyesplease.com | Hvordan Bruke 3 Dager I Savannah - Vår Reiserute

Flere Usa Destinasjoner og Reiseguider

• Romantisk Tur Til St. Augustine – Våre Favoritt Aktiviteter For Romantikk
  • Hvordan Bruke 3 Dager I Key West – Vår Reiserute
  • 3 Flotte Dagsturer Fra New Orleans – Sumper, slagmarker Og plantasjer
  • hvordan tilbringe 5 dager i new york city – reiserute for første gangs besøkende